- Jest nam niezmiernie miło, że dwie tak znane i cenione marki zdecydowały się otworzyć salony w naszym centrum handlowym. To dowód, że Cuprum Arena jest wysoko ceniona, a obecni najemcy są bardzo zadowoleni z osiąganych w Galerii wyników sprzedażowych - mówi Karol Semik, Manager ds. Komercjalizacji lubińskiej galerii, która należy do spółki MGC INWEST.
Oba salony mieszczą się na poziomie 1. Cuprum Arena. Salon Vistuli ma ponad 135 m.kw. W swojej ofercie ma wysokiej klasy garnitury, ale także szeroką gamę marynarek - zarówno tych w klasycznych fasonach, jak i awangardowych, świetnie skrojone spodnie, luksusowe płaszcze i szeroką gamę wysokiej jakości dodatków. Najbardziej wymagający mężczyźni, którzy cenią indywidualizm, mogą skorzystać ze specjalnej oferty szycia na miarę, czyli programu Made to Measure.
Salon Wólczanki ma 28 m.kw. W swojej kolekcji oferuje męskie i damskie koszule, zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy. Wólczankę wyróżnia najwyższa jakość tkanin i dodatków oraz perfekcja wykonania.