Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Agencja nieruchomości – dowiedz się, jak bardzo ci pomoże, gdy planujesz sprzedaż mieszkania

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Osoby chcące sprzedać mieszkanie stoją przed dylematem – zaufać pośrednikowi, czy może raczej samemu szukać kupca? Postarajmy się odpowiedzieć na pytania: kiedy i czy faktycznie warto skorzystać z usług agencji nieruchomości?
Agencja nieruchomości – dowiedz się, jak bardzo ci pomoże, gdy planujesz sprzedaż mieszkania

Wiarygodność sprzedawcy

Mieszkania znajdujące się w zasobach niezależnego pośrednika posiadają zazwyczaj uregulowaną sytuację prawną, a jeżeli nie, to taka informacja nie jest przed nabywcą ukrywana. Kupujący ma prawo oczekiwać od agencji nieruchomości profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi. Zawód agenta podlega regulacjom według kodeksu etycznego (najnowsza wersja obowiązuje od 1 stycznia 2014 roku). Osoba poszukująca mieszkania w wielu przypadkach po prostu chętniej wybierze ofertę biura nieruchomości, licząc na profesjonalne i szybkie załatwienie formalności. Oferta umieszczona na tablicy ogłoszeniowej niezależnego biura nabiera po prostu wiarygodności. Wiedzą o tym potencjalni klienci zainteresowani kupnem.

Reklama to nie tylko ogłoszenie w internecie

Sprzedawca indywidualny ma pod tym względem ograniczone możliwości. Właściwie poza umieszczeniem zdjęć w internecie (ewentualnie w gazecie) i rozklejeniem ogłoszeń na słupach niewiele więcej może zrobić. Siłą agencji nieruchomości są przede wszystkim możliwości sprzedażowe wynikające z różnych form reklamy:

  •          ogłoszeń w mediach,
  •          ogłoszeń w punktach stacjonarnych,
  •          banerów reklamowych,
  •          udziałów w targach nieruchomości,
  •          własnych publikacji prasowych,
  •          możliwości internetu

(http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nieruchomosci-w-internecie-nowe-technologie-i-formy-promocji-2339084.html).

 

W wielu przypadkach pośrednicy posiadają istniejące i stale rozbudowywane bazy klientów poszukujących mieszkania na zakup np. na cele inwestycyjne lub pod konkretne kryteria. Dużą rolę w skutecznej sprzedaży lokali odgrywają także umiejętności prezentacji oferty. Właściciel w przeciwieństwie do agenta nie zawsze takowe posiada.

Jak wybrać dobrego pośrednika?

Profesjonalny doradca ds. nieruchomości stale monitoruje lokalny rynek, dlatego jest najbardziej wiarygodnym źródłem informacji na temat aktualnego poziomu cen lokali mieszkalnych. W wielu przypadkach punktem wyjścia dla skutecznej i szybkiej sprzedaży nieruchomości jest realne określenie jej wartości. Wiedza agenta i umiejętności wyceny mogą być w takich sytuacjach nieocenione. Na lokalnym rynku poszukiwania warto zacząć od internetu. Na przykład na stronie www.nieruchmoscilubin.com można zgłaszać nie tylko sprzedaż mieszkań, ale takżechęć wynajmu czy po prostu kupna lokalu, działki, domu itp. Duża liczba ofert znajdująca się w jednym miejscu jest gwarancją dla potencjalnego kupca, że faktycznie dzięki konkretnej agencji znajdzie coś dla siebie.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 26 kwietnia 2024
Imieniny
Marii, Marzeny, Ryszarda

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl