Brand funkcjonuje na polskim rynku od 1990 roku. Oferta produktowa marki obejmuje eleganckie skórzane buty damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Kolekcję uzupełnia galanteria skórzana oraz środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia.
Obecnie Wojas posiada 154 salony firmowe w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 w Pradze. Dodatkowo, kolekcje dostępne są w salonach franczyzowych w Rosji, Białorusi i na Ukrainie. Najbliższe planowane otwarcie to Galeria Warmińska w Olsztynie.
- Wojas należy do grona najemców, obecnych u nas od samego otwarcia w 2009 roku. Salon w nowej odsłonie posiadać będzie 117 m2, co stanowi niemal maksymalną powierzchnię, którą charakteryzują się lokalizacje marki. Nie zmieni się natomiast kondygnacja. Salon w dalszym ciągu znajdować się będzie na poziomie 2 – mówi Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.
- Wnętrze salonu wyróżnia się przestrzennym układem białych mebli, doskonale komponujących się z szarymi, surowymi ścianami. Oryginalny charakter podkreślają stalowe elementy oraz zdjęcia ilustrujące proces produkcji obuwia. Nowa odsłona lokalu ma na celu lepszą prezentację oferty i wizerunku salonu w odmienionej wersji aranżacyjnej, tym samym podniesienie prestiżu i potencjału sprzedaży na rynku działania – mówi Krzysztof Maraszek, Dyrektor Zarządzający Sprzedażą w firmie Wojas.
Wojas jest jedną z 11 marek, dostępnych w Galerii Cuprum Arena, oferujących obuwie oraz galanterię skórzaną. Pozostałe to: Gino Rossi, Badura, CCC, Centro, Deichmann, Lasocki, Leopardi, Ochnik, Ryłko i Wittchen.