Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Radzka: Poradniki są potrzebne!

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Daje wędkę, a nie rybę. Nie tylko ubiera, ale przede wszystkim doradza i uczy. W styczniu galeria Cuprum Arena rozpoczęła współpracę z vlogerką Radzką, która przez pół roku będzie zmieniać wizerunek mieszkanek regionu.
Radzka: Poradniki są potrzebne!

Radzka: Poradniki są potrzebne!
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Radzka: Poradniki są potrzebne!
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Radzka: Poradniki są potrzebne!
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

„Radzka radzi w Cuprum Arena” to największa tego typu akcja stylizacyjna w Polsce. Już do tej pory nowy image pod okiem Radzkiej zyskało sześć kobiet. – Dowiedziałam się, że moimi sprzymierzeńcami są spodnie z rozszerzanymi nogawkami oraz jednokolorowe stylizacje. Na pewno będę wykorzystywać sugestie Radzkiej podczas kompletowania garderoby – mówi 28 – letnia Marta, uczestniczka pierwszej edycji akcji. Szansę na udział w akcji ma jeszcze 12 pań.

„Radzka radzi w Cuprum Arena” to półroczna inicjatywa, w ramach której każdego miesiąca trzy mieszkanki regionu przejdą wizerunkową przemianę. Dowiedzą się, jaki typ sylwetki mają oraz jak podkreślać atuty i maskować mankamenty swojej figury. W akcję włączeni są również najemcy lubińskiego centrum handlowo – rozrywkowego. To dzięki wykorzystaniu najnowszych kolekcji wiodących marek dostępnych w galerii, stylizacje tworzone są zgodnie z obowiązującymi trendami. – Do tej pory w akcję z vlogerką Radzką włączyło się sześć brandów odzieżowych: New Yorker, Tatuum, C&A, Mexx, Orsay oraz Mohito, a także marki obuwnicze: Badura i CCC. Zdradzę, że w kolejnych odcinkach będzie można zobaczyć stylizacje z udziałem kolekcji m.in. Pepe Jeans, Dan Hen, KappAhl i Tommy Hilfiger – mówi Ewa Sieńko, manager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Radzka jest osobistą stylistką oraz vlogerką. Odcinki jej vloga, publikowane w Internecie, mają po kilkanaście tysięcy wyświetleń, profil na Facebooku liczy prawie 17 tysięcy fanów. Radzka, czyli Magda Kanoniak od stycznia pomaga kobietom w Galerii Cuprum Arena. Nieważny jest wiek i rozmiar. Liczy się chęć do kompleksowych zmian. W pierwszym odcinku vlogerka stylizowała dwie panie o sylwetce „klepsydry” i jedną „gruszkę”. Za drugim razem pierwsza z pań miała chłopięcą figurę – „jabłko” w dużym rozmiarze. Dwie kolejne uczestniczki to sylwetkowe „gruszki” - jedna w rozmiarze powiększonym, druga natomiast rzadko spotykana , bo o wzroście i kształtach modelki. Każda przemiana jest relacjonowana na videoblogu stylistki. Jak zapewnia Radzka, zainteresowanie akcją dowodzi, że jest zapotrzebowanie na tego typu poradniki. – Dostaliśmy 70 zgłoszeń i, szczerze mówiąc, chętnie nakręciłabym odcinek z każdą z tych kobiet. Galeria Cuprum Arena jest doskonałym miejscem do realizowania tego typu projektów. Kilkadziesiąt salonów, zarówno polskich jak i światowych marek, daje duże pole do stylizacyjnego popisu. Do każdego odcinka staramy się wybierać cztery różnorodne marki, z czego z trzech sklepów wybieramy ubrania, a z jednego buty. Uważam, że oglądalność odcinków, ilość pytań i komentarzy, plus ilość zgłoszeń do kolejnych filmów, potwierdzają to, że tego typu poradniki są bardzo potrzebne. Nie ma w polskim Internecie drugiej akcji stylizacyjnej na podobną skalę – mówi Radzka.

Uczestniczką pierwszego, styczniowego odcinka akcji z vlogerką była 28-letnia „klepsydra”, Marta. – Jestem fanką Radzkiej, którą traktuję jako jeden ze stylizacyjnych autorytetów i na bieżąco śledzę jej vloga. Gdy pojawiła się okazja, by wziąć udział w przemianach z jej udziałem, nie zastanawiałam się długo nad wysłaniem zgłoszenia – wyjaśnia Marta. – Spotkanie z vlogerką poszerzyło moje modowe horyzonty. Okazało się, że wbrew wcześniejszym obawom, śmiało mogę nosić sukienki z baskinką. Co więcej, dobrze się w nich czuję. Z racji niskiego wzrostu powinnam również decydować się na zestawy ubraniowe w jednym kolorze. Na pewno wezmę pod uwagę sugestie Radzkiej, gdy będę wybierać się na zakupy – dodaje Marta.

Wszystkim paniom, które chciałyby pójść śladami Marty, dowiedzieć się jaki typ sylwetki posiadają oraz określić swoich stylizacyjnych wrogów i sprzymierzeńców, przypominamy, że wciąż mają na to szansę. Akcja „Radzka radzi w Cuprum Arena” potrwa aż do czerwca. Już teraz przyjmowane są zgłoszenia do trzeciego odcinka. Wystarczy wysłać zgłoszenie wraz ze zdjęciem, oraz wymiarami sylwetki na adres: radzka@goodnewsco.pl do 13 marca. Akcja jest skierowana zarówno do mieszkanek Lubina, jak i jego okolic. Warunek: ukończone 18 lat. Regulamin „Radzka Radzi w Cuprum Arena” dostępny jest na stronie lubińskiego centrum handlowo – rozrywkowego.


otomedia.pl



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Poniedziałek 29 kwietnia 2024
Imieniny
Hugona, Piotra, Roberty

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl