Niesamowita sprzedaż w grudniu sprawiła, że Cuprum Arena w Lubinie może pochwalić się aż 6 mln klientów, którzy odwiedzili tę wyjątkową galerię w 2011 r. Ogromne zainteresowanie obiektem wpłynęło nie tylko na rekordową frekwencję, nie tylko na obrót sklepów, ale również na pozyskanie nowej, znaczącej marki. Teraz do grona najemców Cuprum Arena dołączy Bershka, jedna z najmłodszych brandów hiszpańskiej Grupy Inditex. Bershka powstała w 1998 roku. Jej misją jest zaspokajanie potrzeb głównie nastoletnich klientów, pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Bershka promuje luźny i odważny - nieco awangardowy - styl.
– Nasi klienci, już za kilka tygodni będą mogli realizować zakupy w salonie Bershka. Trzeba w tym miejscu jednocześnie zaznaczyć, że grupa Inditex, w skład której wchodzi Bershka i m.in. Zara, to jeden z najważniejszych graczy modowych. Inditex lokuje swoje marki tylko w najlepszych centrach – zapowiada Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.