Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Zagłębie miedziowe
Sześć milionów odwiedzających

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Lubińskie centrum handlowe kończy 2011 rok z rekordową frekwencją i zaczyna 2012 r. z nową umową najmu, którą odczytać należy jako sukces.
Sześć milionów odwiedzających
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Niesamowita sprzedaż w grudniu sprawiła, że Cuprum Arena w Lubinie może pochwalić się aż 6 mln klientów, którzy odwiedzili tę wyjątkową galerię w 2011 r. Ogromne zainteresowanie obiektem wpłynęło nie tylko na rekordową frekwencję, nie tylko na obrót sklepów, ale również na pozyskanie nowej, znaczącej marki. Teraz do grona najemców Cuprum Arena dołączy Bershka, jedna z najmłodszych brandów hiszpańskiej Grupy Inditex. Bershka powstała w 1998 roku. Jej misją jest zaspokajanie potrzeb głównie nastoletnich klientów, pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Bershka promuje luźny i odważny - nieco awangardowy - styl.

– Nasi klienci, już za kilka tygodni będą mogli realizować zakupy w salonie Bershka. Trzeba w tym miejscu jednocześnie zaznaczyć, że grupa Inditex, w skład której wchodzi Bershka i m.in. Zara, to jeden z najważniejszych graczy modowych. Inditex lokuje swoje marki tylko w najlepszych centrach – zapowiada Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.


red



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 3 maja 2024
Imieniny
Jaropełka, Marii, Niny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl