Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Zagłębie miedziowe
Siła usług w SATURNIE

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Sieć sklepów z elektroniką użytkową SATURN rozbudowuje usługi dla klientów. Teraz z dowozu i montażu dowolnego sprzętu RTV i AGD mogą skorzystać klienci wszystkich 15 marketów SATURN w Polsce. A to dopiero początek…

Rośnie liczba klientów, którzy oprócz niskiej ceny i bezpłatnej dostawy oczekują pełnego wsparcia przy dokonywaniu zakupu oraz później – w trakcie instalacji i użytkowania zakupionego sprzętu. W odpowiedzi na potrzeby klientów sieć SATURN wprowadziła nowy program usług pod nazwą „SATURN POWERSERVICE”.

SATURN rozbudowuje usługi dla klientów, które mają zapewnić wygodne i bezproblemowe użytkowanie zakupionego sprzętu w domu. Do usług uznawanych już za standardowe (zakupy na raty, przedłużone gwarancje i ubezpieczenia, czy utylizacja starego sprzętu), dołączają kompleksowe usługi transportowo-instalacyjne (tzw. Dostawa Premium) dla urządzeń RTV i AGD. Usługi – w różnych konfiguracjach - mogą obejmować: transport do 50 km, wniesienie i rozpakowanie, demontaż starego sprzętu, podłączanie urządzeń AGD do istniejącej instalacji gazowej, kanalizacyjnej i wodnej, bądź elektrycznej również, gdy wymaga to specjalnych uprawnień instalacyjnych (380V, gaz), czy wycięcia otworu w kuchennym blacie. Na życzenie klienta instalatorzy mogą zaprezentować funkcjonalność urządzenia po jego podłączeniu. „Dostawa Premium” jest pierwszą z szeregu usług wprowadzanych pod wspólną nazwą „SATURN POWERSERVICE”. Już wkrótce klienci będą mogli skorzystać także z pakietów usług dla komputerów stacjonarnych i przenośnych.

Zasada działania programu jest prosta i wygodna. Klient kupuje odpowiedni wariant usługi i poprzez infolinię POWERSERVICE ustala termin i czas wykonania usługi. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne usługi, mające na celu budowanie przewagi konkurencyjnej SATURNA oraz zdobywanie lojalności i zaufania klientów sieci.

„Nasz nowy projekt usługi posprzedażowej to efekt prac związanych z udoskonaleniem serwisu klienckiego. Konsumenci oczekiwali od nas więcej niż tylko dowozu do domu pralki czy lodówki i włożenia wtyczki do gniazdka... Obecnie zaawansowanie technologiczne urządzeń jest tak duże, że w wielu przypadkach trzeba posiłkować się specjalistami, aby w pełni korzystać np. z telewizora, zmywarki, komputera, czy sieci bezprzewodowej.” – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający Siecią SATURN.

Sieć SATURN dzięki przełamywaniu barier cenowych, fachowej obsłudze klienta osiągnęła wiodącą pozycję w dużych miastach w segmencie elektroniki użytkowej. Potwierdza to również nagroda „Laur Klienta” przyznana już po raz trzeci przez samych konsumentów sklepom i pracownikom SATURN.


opr. red



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 3 maja 2024
Imieniny
Jaropełka, Marii, Niny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl