Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Zagłębie miedziowe
W markecie, czy w Internecie?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Sieć SATURN rozprawi się z powszechnym stereotypem, że najtaniej jest w Internecie. W piątek rusza „edukacyjna” akcja marketingowa SATURNA pokazująca główne korzyści wynikające z zakupów w sklepach stacjonarnych.

Najnowsza akcja marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” rozpoczyna się w piątek, 16 lipca i potrwa przez tydzień. Sieć postanowiła zaprezentować swoją ofertę produktową w bezpośrednim zestawieniu z ofertą konkretnych sklepów internetowych, aby pokazać przewagę zakupów w sklepach stacjonarnych.

- Należy pamiętać o tym, że cena internetowa nie jest ceną ostateczną. Do ceny pokazanej w sklepie internetowym należy najczęściej doliczyć koszty transportu oraz szereg usług dodatkowych, których suma może w niektórych przypadkach przekroczyć nawet 100 zł. Przewagą SATURNA jest fakt, że towar można w markecie dotknąć, porównać, wybrać konkretny egzemplarz i zabrać od razu ze sobą po zakupie do domu. Ważnym elementem jest również fachowe doradztwo pracowników sklepu – to oni bardzo często rozstrzygają dylematy klientów. Dodatkowo oferujemy produkty i usługi zwiększające bezpieczeństwo i komfort zakupu, które nie są dostępne w Internecie, np. 5-letni pakiet gwarancyjny „gwarancja plus”, czy raty 0% bez ukrytych kosztów – mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor Zarządzający siecią SATURN w Polsce.

Akcja „Nie daj się wwwwkęcić” będzie komunikowana w 15 marketach SATURN, produkty będą oznaczone specjalnymi znaczkami z hasłem akcji. Dodatkowo przygotowano specjalny bonus w postaci bezpłatnego transportu zakupionych towarów w obrębie 50 km od sklepu.

Akcja marketingowa obejmuje:

Gazetka reklamowa insertowana do prasy - Gazeta Wyborcza, Fakt i SuperExpress

Radio (RMF FM, ZET)

Internet (m.in. Wp.pl., Onet.pl)

Slogan akcji i radiówki opracowała: Agencja Young&Rubicam

Koncept akcji powstał wewnętrznie w sieci SATURN.

Media do kampanii zostały zakupione przez dział planowania mediów Media-Saturn Holding.


opr. ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Niedziela 28 kwietnia 2024
Imieniny
Bogny, Walerii, Witalisa

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl