Dwa w jednym - rywalizacja i dobra zabawa. Tak najprościej można określić The Shopping Game – pierwszą tego typu zabawę skierowaną dla klientów lubińskiej galerii, jedną z kluczowych atrakcji obchodów I Urodzin Cuprum Areny, nad którymi patronat medialny objęli: Radio Plus, Radio Elka, TV Lubin, TV Dami, Express Lubin-Głogów-Polkowice oraz grupa Pressmedial (Wiadomości Lubińskie, portal www.lubin.pl oraz Telewizja Regionalna w Lubinie).
W pigułce
Przypomnijmy – The Shopping Game rusza już 16 maja! W zabawie może wziąć udział 12 drużyn, liczących od 2 do 4 osób. Zadaniem graczy będzie odnalezienie w punktach handlowych galerii (razem z nami bawią się: L’Marconi, KappAhl, Cocodrillo, H&M, C&A, Tally Weijl, Pretty Girl, Diverse, Mohito, Volcano, Tatuum, New Yorker, Adidas, Americanos, Orsay) odpowiednich ubrań, określonych przez zagadki. - NewYorker jest sklepem adresowanym do ludzi dynamicznych, nie bojących się wyzwań. Gdy tylko usłyszałem o The Shopping Game, wiedziałem, że musimy wziąć w tym udział – wyjaśnia Adam Łyczko, kierownik sklepu. - To świeży pomysł, a kibicowanie w zawodach znajomym na pewno ociepli wizerunek Cuprum Areny w oczach klientów – dodaje. Następnie gracze będą musieli udać się do specjalnego wieszaka, przy którym czekać będą ubrania-atrapy. Wystarczy wybrać odpowiednią kopię i „ubrać” swojego manekina. - Zdecydowanie nie zamierzamy pomagać uczestnikom!. Będą musieli zmierzyć się z zagadkami, rebusami, popisać się własną spostrzegawczością. Nasza ingerencja mogłaby zepsuć zabawę wszystkim jej uczestnikom. Niechaj wygrają najlepsi! – mówi Adam Łyczko. Trzy drużyny, które uzyskają największą ilość punktów, wezmą udział w finale, w którym to ich zadaniem będzie zaplanowanie popołudniowych atrakcji dla swoich manekinom. – Chcemy zwrócić uwagę na to, że Cuprum Arenie robi się nie tylko zakupy, ale także miło spędza czas. W finale gracze będą mieli do dyspozycji 3 punkty rozrywki: kawiarnię Efez, Burger King oraz Kino Helios – wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Areny.