Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Zagłębie miedziowe
The Shopping Game w Cuprum Arenie

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zagadka – rozwiązanie. Sklep – poszukiwanie. Manekin – ubieranie. Wystarczą te 3 ścieżki, by dostać się do finału. A stąd już tylko kilka kroków dzielić będzie Ciebie i Twoją drużynę od wycieczki do Disneylandu. Jesteś gotowy podjąć wyzwanie? Czy jesteś gotowy na The Shopping Game?

Dwa w jednym - rywalizacja i dobra zabawa. Tak najprościej można określić The Shopping Game – pierwszą tego typu zabawę skierowaną dla klientów lubińskiej galerii, jedną z kluczowych atrakcji obchodów I Urodzin Cuprum Areny, nad którymi patronat medialny objęli: Radio Plus, Radio Elka, TV Lubin, TV Dami, Express Lubin-Głogów-Polkowice oraz grupa Pressmedial (Wiadomości Lubińskie, portal www.lubin.pl oraz Telewizja Regionalna w Lubinie).

W pigułce

Przypomnijmy – The Shopping Game rusza już 16 maja! W zabawie może wziąć udział 12 drużyn, liczących od 2 do 4 osób. Zadaniem graczy będzie odnalezienie w punktach handlowych galerii (razem z nami bawią się: L’Marconi, KappAhl, Cocodrillo, H&M, C&A, Tally Weijl, Pretty Girl, Diverse, Mohito, Volcano, Tatuum, New Yorker, Adidas, Americanos, Orsay) odpowiednich ubrań, określonych przez zagadki. - NewYorker jest sklepem adresowanym do ludzi dynamicznych, nie bojących się wyzwań. Gdy tylko usłyszałem o The Shopping Game, wiedziałem, że musimy wziąć w tym udział – wyjaśnia Adam Łyczko, kierownik sklepu. - To świeży pomysł, a kibicowanie w zawodach znajomym na pewno ociepli wizerunek Cuprum Areny w oczach klientów – dodaje. Następnie gracze będą musieli udać się do specjalnego wieszaka, przy którym czekać będą ubrania-atrapy. Wystarczy wybrać odpowiednią kopię i „ubrać” swojego manekina. - Zdecydowanie nie zamierzamy pomagać uczestnikom!. Będą musieli zmierzyć się z zagadkami, rebusami, popisać się własną spostrzegawczością. Nasza ingerencja mogłaby zepsuć zabawę wszystkim jej uczestnikom. Niechaj wygrają najlepsi! – mówi Adam Łyczko. Trzy drużyny, które uzyskają największą ilość punktów, wezmą udział w finale, w którym to ich zadaniem będzie zaplanowanie popołudniowych atrakcji dla swoich manekinom. – Chcemy zwrócić uwagę na to, że Cuprum Arenie robi się nie tylko zakupy, ale także miło spędza czas. W finale gracze będą mieli do dyspozycji 3 punkty rozrywki: kawiarnię Efez, Burger King oraz Kino Helios – wyjaśnia Michał Tur, manager ds. marketingu Cuprum Areny.


opr. ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 27 kwietnia 2024
Imieniny
Sergiusza, Teofila, Zyty

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl