- Dzisiaj głównymi nośnikami informacji są intranet, dwutygodnik Miedziak oraz wydawany co dwa miesiące magazyn Polska Miedź. Jedynym nośnikiem aktualnej informacji dla wszystkich pracowników były tradycyjne i mocno wysłużone tablice informacyjne – mówi Anna Osadczuk, rzecznik prasowy KGHM. - KGHM TV to nowoczesne rozwiązanie, na miarę XXI wieku. Po raz pierwszy pracownicy będą informowani jednocześnie we wszystkich jedenastu oddziałach spółki, od Głogowa poprzez Rudną, Polkowice, Lubin i Legnicę. Na potrzeby KGHM TV w oddziałach zainstalowano 29 telewizyjnych ekranów, zostały także wykorzystane ekrany, użytkowane do tej pory jako tablice informacyjne. Nowoczesna forma przekazu pozwala na przystępne wyjaśnianie także trudnych tematów. Specjalnie dla specyficznych potrzeb KGHM TV został przygotowany nowy format, który łączy w sobie obraz z elementami animowanych plansz informacyjnych. W wielu miejscach lokalizacji ekranów naturalny hałas uniemożliwia bowiem niezakłócony odbiór dźwięku.
Miedziowa telewizja będzie zarówno przekazywać bieżące informacje o działalności spółki, a także przedstawiać pracowników. - Zamierzamy również prezentować elementy procesu technologicznego, tak, aby hutnicy poznali pracę pod ziemią, a górnicy warunki produkcji w hutach – mówi Osadczuk. - W programach KGHM TV nie zabraknie miejsca dla przedstawiania pracowników Polskiej Miedzi, nie tylko w ich zawodowej roli, ale także poprzez ich zainteresowania i pasje. Nowa telewizja w Polskiej Miedzi, jako medium interaktywne, jest otwarta na uwagi i propozycje, zakładając konieczność jak najlepszego dopasowania do potrzeb odbiorców.
Inwestycja została zrealizowana przez Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji należący do KGHM Polska Miedź S.A.