Oprócz tego, radni debatować będą również nad odpowiedzią na skargę jednego z mieszkańców miasta, nazwami lubińskich ulic, a także planem rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Poniżej przedstawiamy szczegółowy plan sesji:
Porządek posiedzenia:
1. Informacje Przewodniczącego Rady.
2. Wnioski, interpelacje i zapytania radnych.
3. Przedstawienie ankiety nt. zagospodarowania Rynku lubińskiego - dyskusja.
4. Uchwała w sprawie nazwy ulicy na terenie miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 88 /2009 .
5. Uchwała w sprawie nazwy ulicy na terenie miasta Lubina - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 11/2010.
6. Uchwała w sprawie uchwalenia Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2010-2012 - inicjatywa uchwałodawcza Prezydenta Miasta - PROJEKT NR 12/2010.
7. Uchwała w sprawie odpowiedzi na skargę (Pana Wojciecha Karlińskiego) - inicjatywa uchwałodawcza Komisji Rewizyjnej – PROJEKT NR 13/2010.