O co w tym wszystkim chodzi, pytają mieszkańcy. Prowokacja, jakiś żart na prima aprilis, zastanawiają się przechodnie.
- Tą akcją chcieliśmy zwrócić uwagę naszym mieszkańcom, że wbrew wszelkim opiniom, Centrum Kultury „Muza” organizuje szereg imprez kulturalnych, muzycznych i wiele innych. Chcieliśmy tym samym pokazać lubinianom nasz program i repertuar kulturalny. Hasło rzeczywiście jest zaczepne i nieco przekorne, ale dyrektorowi właśnie o to chodziło - wyjaśnia Magdalena Łagun, rzecznik prasowa CK „Muzy”.
Tą niecodzienną kampanią reklamową, jej organizatorzy chcą na chwilę skłonić mieszkańców do refleksji na temat tego, co przez cały rok „Muza” organizuje.
Zaczepne bilboardy pojawiły się w całym Lubinie. Fot. Tomasz Jóźwiak
- Spotykamy się czasem z zarzutami, że nasze centrum nie organizuje żadnych wydarzeń i imprez kulturalnych. To są tylko puste, niesprawdzone słowa, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Wszyscy, którzy tak twierdzą odsyłamy na naszą stronę internetową, której adres widoczny jest na bilboardach. Tam dowiedzą się wszystkiego, co robimy - dodaje pani rzecznik.