W konkursie wzięło w nim udział 60 firm z całego kraju.
Wyróżniona stacja A-23 Młociny jest ostatnią stacją bielańskiego odcinka warszawskiego metra. Stacja wraz z trzynawowym tunelem torów odstawczych ma łączną długość 450 metrów.
-Prace przy realizacji warszawskiego metra to olbrzymie przedsięwzięcie w środku aglomeracji miejskiej. Obiekt wygląda imponująco, każdego dnia korzysta z niego kilkadziesiąt tysięcy pasażerów. Jesteśmy bardzo dumni z otrzymanego wyróżnienia - mówi Ryszard Janeczek, prezes spółki PeBeKa. – Tego typu inwestycje są niezwykłym zadaniem nie tylko dla inżynierów, ale również dla całej obsługi, która musi zintegrować prace budowlane z uzgodnieniami w rozmaitych instytucjach i dostawcami mediów.
Prace budowlane przy ostatnim etapie bielańskiego metra trwały ponad 28 miesięcy. Przy tej inwestycji zaangażowanych było blisko 190 firm podwykonawczych i dostawczych.
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A., uczestniczy w budowie warszawskiego metra od ponad dwudziestu lat, wykonując w tym czasie między innymi ponad sześć kilometrów tuneli szlakowych, stację Słodowiec, Politechnika, Centrum Racławicka i przejście podziemne pod placem Bankowym.