Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Zagłębie miedziowe
Interferie na plusie

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Kryzys na rynkach światowych zdaje się omijać hotelarską spółkę Interferie. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy roku Interferie odnotowały frekwencję prawie o połowę wyższą niż w roku ubiegłym. W rozliczeniu przekłada się to na wyższe przychody ze sprzedaży – o prawie 1,5 miliona złotych.

- Nigdy wcześniej w historii spółki nie mieliśmy tak dobrego otwarcia roku – mówi Wojciech Kudera, prezes INTERFERIE SA. – Sezon zimowy jest dla nas zwykle sezonem słabszym w porównaniu z latem, ponieważ większość naszych obiektów noclegowych znajduje się nad Bałtykiem. Tym bardziej dobrą wiadomością jest wzrost przychodów ze sprzedaży, zwłaszcza że nie dysponujemy już dwoma obiektami sprzedanymi w drugiej połowie zeszłego roku.

Z obliczeń prowadzonych w spółce wynika, że frekwencja w obiektach należących do Interferii wyniosła w styczniu i lutym bieżącego roku 51,6 procent. Jest to wzrost niemal o 50 procent jeśli weźmiemy pod uwagę ten sam okres rok wcześniej – w 2008 roku obłożenie wynosiło 35,8 procent.

Do tego należy przypomnieć dwa ważne dla interesów spółki wydarzenia – sprzedaż ośrodka wypoczynkowego w Sławie (czerwiec 2008) i sprzedaż Górniczej Strzechy (wrzesień 2008). W wyniku takich posunięć liczba pokoi należących do spółki zmalała z 1113 do 989. Pomimo tego, w styczniu i lutym klienci wykupili o 26 procent więcej noclegów, co przekłada się na wyższe przychody ze sprzedaży. Tegoroczny wynik jest o prawie 1,5 miliona złotych wyższy od zeszłorocznego.

Według władz spółki na takie dobre wyniki wpływa ma odpowiednio przygotowana oferta wypoczynkowa, a także zdrowotna, przy współudziale zagranicznych kontrahentów i Narodowego Funduszu Zdrowia. Oprócz tego przedstawiciele Interferii zachwalają program optymalizacji kosztów, polegający między innymi na wdrożeniu w życie systemu centralizacji polityki zakupowej i kontroli kosztów poprzez elektroniczny system wspomagania zakupów, a także renegocjacjach umów z dostawcami.


ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 7 maja 2024
Imieniny
Augusta, Gizeli, Ludomiry

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl