Na otwarciu kolejnego sezonu piłkarskiego, logo nowego sponsora, który będzie właścicielem nazwy stadionu przez następne trzy lata będzie widoczne na banerach reklamowych, krzesełkach i gadżetach związanych z klubem Zagłębie Lubin.
- Telefonia Dialog zgodnie z przyjętą na początku tego roku strategią będzie inwestować w infrastrukturę – powiedział Piotr Mazurkiewicz, prezes Telefonii Dialog. - Jesteśmy spółką, która chce się kojarzyć z nowoczesnością, skutecznością, zwycięstwem i dążeniem do sukcesu i na pewno te wymogi spełnia stadion Zagłębia Lubin, stąd nasza decyzja w zaangażowanie się w ten obiekt. Nie bez znaczenia jest również to, że inwestując w sport, inwestujemy w młodych ludzi. Wierzę, że nie tylko pierwszy zespół będzie osiągał wiele sukcesów i nasza marka będzie się kojarzyła z tymi emocjami. Zagłębie Lubin szkoli wielu młodych ludzi, którzy poprzez sport kształtują swój charakter, swoją przyszłość i te inwestycje są zawsze pożyteczne i bardzo ciekawe. Bardzo się cieszę i gratuluję panu prezesowi i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie miała miejsce jeszcze na innych płaszczyznach.
Z zakończonych negocjacji z Dialogiem cieszył się również prezes Zagłębia Lubin.
- Dla Zagłębia jest to bardzo ważne wydarzenie, jedno z najważniejszych w historii tego klubu – powiedział Paweł Jeż. - Po raz pierwszy w Polsce stadion będzie posiadał swoją nazwę, sprzedaną komercyjnie partnerowi biznesowemu. Partnerowi, który będzie kojarzył się z nowoczesnym obiektem, który w Lubinie powstaje. Dlaczego Dialog S.A.? - Ponieważ wizja funkcjonowania Zagłębia Lubin i jego rozwój są nastawione na to aby być klubem nowoczesnym, aby klub kojarzył się z nowoczesnymi metodami zarządzania i aby ten stadion, najnowocześniejszy w Polsce, kojarzył się z innowacją i z tym, że w Polsce można budować piękne obiekty, w których rozgrywane będą mecze w pięknej oprawie.
Negocjacje z przedstawicielami spółki Dialog S.A. trwały około trzech miesięcy i zakończyły się podpisaniem umów pomiędzy stronami.
- Konsekwencją tej umowy będzie napis na stadionie, napisy na krzesełkach w kolorze naszego sponsora, będą duże reklamy zewnętrzne i wielkoformatowe reklamy świetlne – wymieniał Paweł Jeż. - Poza tym, każdy kto będzie mówił o stadionie Zagłębia Lubin w kontekście rozgrywania spotkań czy to Zagłębia Lubin, czy mam nadzieję międzypaństwowych, będzie używał nazwy Dialog Arena.
Umowa na nazwę stadionu została podpisana na okres trzech lat i będzie obowiązywać do końca 2011 roku, choć obie strony nie zamykają drogi możliwości przedłużenia umowy.
- Dialog jest firmą lokalną, więc inwestycja w infrastrukturę Zagłębia Lubin ma na celu promocję i budowę naszej marki na tym terenie, marki odpowiednio nowoczesnej – dodał Piotr Mazurkiewicz. - Zagłębie Lubin na tą chwilę będzie miało najnowocześniejszy obiekt i przez wiele lat, na pewno na tyle nowoczesny, żeby wiele ciekawych wydarzeń mogło się tutaj odbywać. Lubin to pewnego rodzaju kolebka historyczna naszej spółki, więc i to braliśmy pod uwagę w tych negocjacjach. Będziemy tu na trzy lata, trzy długie lata. Wiele emocji na stadionie Dialog Arena będzie się wydarzało. Dialog Arena będzie miejscem gdzie odbędą się wydarzenia nie tylko związane z Zagłębiem Lubin. Dialog Arena będzie pierwszą komercyjnie sprzedaną nazwą stadionu, co jest dowodem na nowoczesne podejście do zarządzania klubem, i my chcemy się z tym kojarzyć. Jesteśmy pierwszą firmą, która taką nazwę stadionu kupiła. Tu tworzy się historia.