Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Lubin
Dyrektora Gabinetu Prezydenta

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
W lubińskim magistracie stworzone zostanie zupełnie nowe stanowisko – Urząd Miejski ogłosił nabór na wolne stanowisko pracy - Dyrektora Gabinetu Prezydenta Miasta Lubina.

Wymagania jakie stawiane są kandydatom na dyrektora gabinetu prezydenta to wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane ekonomiczne lub administracyjne, minimum pięć lat stażu pracy, w tym dwuletni staż pracy w urzędach administracji publicznej, posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnie za przestępstwa umyślne i dobry stan zdrowia. Dodatkowe wymagania to obsługa komputera, dobra znajomość języka angielskiego, doświadczenie w zakresie kierowania zespołem, zdolność podejmowania decyzji i komunikatywność.

Zakres zadań wyznaczonych dla nowego dyrektora to obsługa organizacyjno - biurowa prezydenta, organizacja obsługi sekretariatu prezydenta miasta, współpraca z mediami, współpraca z zagranicą, prowadzenia bieżących spraw związanych z reprezentowaniem i promocją gminy przez prezydenta miasta oraz nadzór nad stronami internetowymi miasta w tym nad Biuletynem Informacji Publicznej.

Chętni do objęcia tego stanowiska mogą składać swoje oferty do 9 października. Kto ma szansę zostać Dyrektorem Gabinetu Prezydenta? Trudno by było spekulować, ale na pewno przekonamy się o tym już niedługo. Wątpliwe jednak jest to, żeby była to osoba z zewnątrz, do której prezydent Raczyński nie ma zaufania.

- Dyrektor Gabinetu Prezydenta będzie to jednoosobowe stanowisko pracy – powiedział nam Krzysztof Maj, rzecznik prasowy prezydenta. - Jest to zmiana porządkująca pewne sprawy w obrębie Urzędu Miejskiego. Jako że prezydent nie ma zastępców, a jego współpracownicy są w różnych wydziałach, dyrektor gabinetu będzie koordynował ich działania.


ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Środa 1 maja 2024
Imieniny
Józefa, Lubomira, Ramony

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl