Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Kudera powołany

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Rada nadzorcza Interferii zatwierdziła na stanowisku prezesa spółki Wojciecha Kuderę. Oficjalnie swoją funkcję nowy prezes zacznie pełnić od 20 sierpnia.

O zmianach w zarządzie INTERFERII Rada Nadzorcza zadecydowała 9 lipca, rozstrzygając postępowanie konkursowe i wskazując Wojciecha Kuderę jako przyszłego prezesa spółki. Jednocześnie odwołała Waldemara Czechowskiego – Jamrozińskiego ze stanowiska prezesa i Tadeusza Kanię ze stanowiska wiceprezesa zarządu, powierzając tymczasowo obowiązki p.o. prezesa Adamowi Milanowskiemu, odpowiedzialnemu dotąd w zarządzie firmy za finanse.

Wczoraj, w trakcie obrad rada nadzorcza już oficjalnie zatwierdziła swój wcześniejszy wybór i ustaliła dwuosobowy skład zarządu. Wojciech Kudera funkcję prezesa Interferii zacznie pełnić z dniem 20 sierpnia, do tego czasu Adam Milanowski pozostanie p.o. prezesa, a od 20 sierpnia przejmie obowiązki wiceprezesa spółki.

Wojciech Kudera związany jest – z przerwami – ze spółką Interferie od 1993 roku, kiedy rozpoczął pracę jako menadżer ds. sprzedaży w hotelu Malachit w Świeradowie Zdroju. Był radnym i burmistrzem Świeradowa Zdroju, a przed zakończeniem swojej kadencji w 2002 roku wziął udział w konkursie na stanowisko prezesa lubińskiej spółki, który wygrał. Prezesem INTERFERII był w latach 2002-2006, a w jej historii odnotował się przede wszystkim jako pomysłodawca wprowadzenia akcji spółki na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych.

Oprócz obsadzenia stanowiska prezesa, na posiedzeniu rady omawiano również zmiany schematu organizacyjnego biura zarządu spółki.

- Dotyczą one redukcji kosztów zatrudnienia, a podyktowane są dążeniem do oszczędności w wydatkach spółki oraz racjonalniejszego podziału obowiązków wśród pracowników – mówi Adam Milanowski, p.o. prezesa zarządu Interferie S.A. – Zaobserwowaliśmy w ostatnim czasie wzrost kosztów działania biura, a chcielibyśmy zredukować wydatki do poziomu tych z lat 2004-2005. Z drugiej strony zamierzamy zlikwidować etaty, które niepotrzebnie się dublowały. Jesteśmy przekonani, że po reorganizacji biuro będzie działało tak samo wydajnie jak do tej pory.

Zmniejszenie kosztów działania biura zarządu wiąże się z redukcją 6,5 etatu – po jednym etacie w działach inwestycji, marketingu, sprzedaży, informatyki oraz dwoma w dziale współpracy z jednostkami eksploatacyjnymi i zmniejszeniem z całego do połowy etatu specjalisty ds. BHP. Zatwierdzone przez Radę Nadzorczą zmiany wchodzą dziś w życie, ale zgodnie z umowami zwalnianym pracownikom przysługuje 1 miesiąc wypowiedzenia.


ech



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 3 maja 2024
Imieniny
Jaropełka, Marii, Niny

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl