Konkurs na „Przyjaznego kierowcę” organizowany jest w Lubinie już po raz drugi przez Federację Konsumentów. Jego głównym celem jest wpajanie szeroko pojętej kultury nie tylko jeśli chodzi o poruszanie się po drogach, ale również w stosunku do ludzi korzystających z przejazdów komunikacji miejskiej.
Wszystko oczywiście zależy od pasażerów. To dzięki ich głosom zostanie wyłoniony zwycięzca konkursu. Wystarczy, że zapamiętają oni numer boczny autobusu lub numer rejestracyjny i zadzwonią do Federacji Konsumentów pod numer telefonu 076- 746-20-81 lub wyślą e-maila na adres fklubin@yahoo.pl, w treści podając kandydata do tytułu „Przyjaznego Kierowcy”.
Jednak, oprócz pasażerów, również jury konkursu będzie bacznie obserwować kierowców. Podobnie było w roku ubiegłym, gdzie członkowie komisji konkursowej sami jeździli autobusami i oceniali zachowanie kierowcy.
Na swoich kandydatów możemy głosować do 15 sierpnia. Wyniki plebiscytu poznamy we wrześniu.
fot. www.komunikacja.lubin.pl